Den store lærerjakten er i gang!

Akershus fylkeskommune søker de beste lærerne til våre videregående skoler! Vi tilbyr både faste stillinger og vikariater.

Samarbeidsprosjekt mellom Rosenvilde og Rud vgs.

YFF elever på VG2 IT deltar i et samarbeidsprosjekt med elever fra Rud vgs.

Skoleregler på høring

Skoleregler (tidligere ordensreglement) for elever ved de videregående skolene i Akershus er nå ute på høring. Høringsfristen er 19. april 2024.

Rosenvilde-bedrift til NM

Ungdomsbedriften  Ailihto Ceramics UB  deltok onsdag 28. februar i fylkesmesterskapet for ungdomsbedrifter i Akershus.

Nå kan du søke i biblioteket igjen

Den nye søkesiden til skolebiblioteket er klar. Det betyr at du kan søke, reservere og fornye lånene dine på mobil og pc.

Vi har fått en opplevelse som ikke andre får

Etter å ha fått besøk av tre elever fra Strasbourg-området i oktober, så var det nå våre flotte elevers tur til å dra til Frankrike.

Ministortinget 2024 er i gang

Følg med på utviklingen i Rosenposten

Elevdemokratiet på Rosenvilde

I dag har det vært valg av nytt elevrådsstyre!

Ti års jubileum for rollespillet «MiniStortinget» her på Rosenvilde!

MiniStortinget er et rollespill som i år foregår i uke 6 gjennom to hele dager; tirsdag 6. og onsdag 7. februar. Det er omtrent 200 elever som er involvert i rollespillet, og selv om mesteparten av elevene er fra studiespesialiserende vg1, er dette et fellesprosjekt for hele skolen som inkluderer en rekke forskjellige fag og utdanningsprogram som blant annet media og kunst.

Bærum Kommune, Barn, unge og familietjenester

deler informasjon om foreldrestøttende tilbud i kommunen